گروه مطالعاتی امید (درس مبانی فناوری اطلاعات)

شرح گزارش مطالعات گروهی مرتبط با درس مبانی فناوری اطلاعات

شرح گزارش مطالعات گروهی مرتبط با درس مبانی فناوری اطلاعات

معرفی نت برگ

نت برگ یک شرکت تجارت الکترونیک است که با مذاکره و شراکت با کسب‌و‌کار‌های تراز اول در سطح شهر و استفاده از قدرت خرید گروهی به‌ طور روزانه پیشنهادهای جالب و جذابی از کالاها و خدمات مختلف با تخفیف‌های ۴۰ تا ۹۰ درصد را روی وب‌سایت خود قرار می‌دهد.


نت برگ یک تیم متشکل از متخصصان و کارشناسانی در حوزه تجارت الکترونیک، مدیریت و IT، است. نت برگ با تمرکز روی یک کالا یا سرویس به‌صورت روزانه، هم فرایند انتخاب را برای اعضای خود آسان می‌کند و هم با استفاده از قدرت خرید گروهی، کالای مورد‌نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف‌نظر کرد.





نت برگ علامت تجاری شرکت کسب‌و‌کار نوین ایرانیان است که تحت عنوان شرکت سهامی خاص با شماره ثبت ۴۰۹۴۲۶ و به مدیریت عاملی آقای علیرضا صادقیان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در حوزه ارائه خدمات و محصولات شرکت‌های تجاری تراز اول به‌صورت آنلاین آغاز کرده است.


این شرکت درصدد است تا با استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی و بکارگیری اهرم قدرت خرید گروهی روشی را در حوزه خرید رواج دهد که هم برای صاحبان کالاها و کسب‌و‌کارهای گوناگون سودآور باشد و هم برای مشتریان و خریداران کالاهای مختلف جذاب بوده و صرفه اقتصادی داشته باشد؛ ارائه روشی که در آن خریدار و فروشنده به یک میزان سود ببرند.


 نت برگ یک تیم متشکل از متخصصان و کارشناسانی در حوزه تجارت الکترونیک، مدیریت و IT، است. نت برگ با تمرکز روی یک کالا یا سرویس به‌صورت روزانه، هم فرایند انتخاب را برای اعضای خود آسان می‌کند و هم با استفاده از قدرت خرید گروهی، کالای مورد‌نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف‌نظر کرد.

با استفاده از این روش، همه روزه پیشنهادات ویژه‌ای از انواع کالاها، خدمات، تفریحات و سرگرمی‌های تازه و جذاب روی سایت نت برگ قرار می‌گیرد و خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ۴۰ تا ۹۰ درصدی استفاده کنند. بر این اساس شما برای استفاده و خرید یک نت برگ با شرایط قیمتی بسیار مناسب، خرید نت برگ را به دوستان، آشنایان و اقوام خود هم توصیه می‌کنید. این همان قدرت خرید گروهی و فلسفه شکل‌گیری نت برگ است.




نت برگ در وبگاه خود پیرامون فلسفه ی شکل گیری اش آورده :



فلسفه ی نت برگ چیست ؟

 

سوالی که شاید روزانه افراد زیادی از ما می پرسند این است که چرا یک فروشنده باید اینقدر (تا ۹۰%!) تخفیف بدهد. جواب این سوال در یک جمله می شود: تا اینکه شما نت برگی عزیز حداقل یک بار از سرویس آنها استفاده کنید! به عبارت دیگر هر فروشنده برای فروش محصول خود احتیاج به تبلیغ دارد تا خریدار یک بار از خدمت او استفاده کرده و در صورت رضایت هم خود مشتری شده و هم آنرا به دوستان خود توصیه کند.

سیستم نت برگ طوری طراحی شده است که این کار را به بهترین نحو ممکن برای فروشنده انجام می دهد؛ به این صورت که فروشنده با دادن تخفیف بالا ریسک استفاده برای بار اول را برای خریدار کاهش داده و در حقیقت هزینه تبلیغ را به صورت تخفیف به شما ارائه می دهد. هزینه این تبلیغات نیز متناسب با تعداد مشتری جذب شده است ( این را مقایسه کنید با روشهای تبلیغات سنتی، که در آن فروشنده هزینه ثابت تبلیغات را باید با ریسک بالا و عدم اطمینان میزان اثر بخشی هزینه کند). نکته بسیار مهم اطمینان از این مسئله است که فروشندگان در قبال این تخفیف هیچ گونه کم فروشی انجام نداده و این تخفیفها کاملا به صورت واقعی ارائه می شوند! پس شما می توانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید!


برخی از افتخارات نت برگ : 

وب سایت برگزیده همایش نام آوران دانش و فناوری کشوروب سایت برگزیده همایش بین‌المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکوب سایت برگزیده همایش مدیران خلاقوب سایت برگزیده دومین اجلاس جهانی نشان منتخبتنها عضو ایرانی اتحادیه جهانی سایت های‌خرید گروهی

  • فرشید سلطان ویس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی